2021-10-12 13:11Pressmeddelande

Säg Hej till Maria - vår nya stjärna på Puls Solutions

Säg Hej till Maria - vår nya stjärna på Puls Solutions!

Den 11/10 2021 började Maria Malaschowska som Customer Success Manager på Puls Solutions. Ett yrke hon brinner för därför att hon tycker om att jobba med människor, att skapa mervärde till kunderna och för att hjälpa andra med att nå sina mål. Maria har tidigare jobbat på Gfk och Ikea där rollerna handlat om att bygga starka relationer med interna såväl som externa kunder.

Maria är född och uppvuxen i Finland men har bott i Sverige sedan 2009. Idag bor hon i Sundets pärla: Helsingborg tillsammans med sin man och två söner.

På sin fritid tränar Maria med kettlebells och hon gillar att vara ute i naturen. När det gäller frukt så är det plommon som gäller annars lagar Maria gärna mat, lyssnar på musik och har ett stort intresse för te.

Maria valde att jobba på Puls Solutions därför att hon gillar den prestigelösa stämningen i företaget, kompetensen och den starka drivkraften hos medarbetarna.

Vi är mycket glada att hälsa Maria välkommen till vårt team på Puls Solutions!

Christian Carlsson
CRO