2022-10-24 09:55Pressmeddelande

Puls Solutions fortsätter att växa 😃

Säg hej till John Eriksson - vår nya stjärna på Puls Solutions!

Nu har vår nya stjärna, John Eriksson, börjat som utvecklare på Puls Solutions. Ett yrke han tycker kan vara otroligt stimulerande och kreativt: ”att hitta en snygg lösning som som man är nöjd med är tillfredsställande”. John tycker också att det är många roliga kollegor som han har haft genom åren som jobbat med utveckling, ”det har fått mig att känna att jag har hamnat i rätt bransch”.

John håller mest till i Karlskrona och där är han en mångsysslare som alltid är nyfiken på att lära sig mer, både privat och i arbetslivet.

På fritiden gillar han att hålla på med olika bollsporter, framförallt tennis men också volleyboll och padel. "Mina kompisar säger att jag kan lukta mig till en volleybollplan” säger John. Ovanpå det så producerar han en del musik, både egna och andras låtar.

John valde att jobba på Puls Solutions därför att han tror på att jobba med en produkt som känns bra: "jag vill jobba med en produkt som jag ser värdet i och tror på långsiktigt, både vad gäller produktens kärna och tech stack. Jag gillar också att jobba på mindre bolag där man blir nära med sitt team och välkomnandet på Puls Solutions har verkligen fått mig att känna att det är "vi" på väldigt kort tid. ”

Vi är mycket glada att få hälsa John välkommen till vårt team på Puls Solutions!